Продавець "Agrola" магазин сільгосптехніки розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
64 відгуків

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.

вул. Сосюри 2, Луцьк, Україна
+380 (50) 240-60-85
+380 (97) 973-77-93
"Agrola" магазин сільгосптехніки
Кошик

Поширені питання

  • Які варіанти доставки існують?

    Транспортними компаніями України. Перевізник доставляє ваше замовлення філія транспортної компанії, або ж можлива доставка у ваш населений пункт. Ми працюємо з наступними перевізниками: Нова пошта, Інтайм, Делівері.
  • Відправляєте ви замовлення Службою доставки з післяплатою (оплата при отриманні)?

    Так, звичайно. Ми відправляємо замовлення наложенным платежем.

  • Я хочу оформити замовлення з доставкою такий-то транспортною компанією.

    Для цього в корзині при оформленні замовлення виберіть одну із запропонованих транспортних компаній (службу доставки). При цьому всі умови доставки там будуть вказані.
  • Бачу, що моє замовлення оброблений і відправлений, а номер відправлення я не отримав.

    Номер Вашого відправлення для відстеження техніки або номер транспортної накладної висилається в найближчий робочий день, наступний за днем відправлення замовлення. Наприклад, якщо відправка відбувається в п'ятницю, то номер буде відправлено вам у суботу.

  • Як відстежити замовлення, відправлений транспортною компанією?

    Після відправки замовлення, Вам прийде лист з номером відправлення виду 59017535272622 (14 цифр) це, якщо відправка сталася Новою Поштою. Якщо відправка відбувається Интаймом тоді номер відправлення буде 0305022484 (10 цифр). На сайтах цих перевізників, на відповідній сторінці введіть номер свого відправлення і ви побачите етапи обробки замовлення.
  • Щось довго посилка йде. Будь ласка, зробіть що-небудь.

    Ми не маємо відношення до перевізників (служби доставки) і вплинути на швидкість роботи компанії-перевізника не можемо. Будь ласка, поставтеся з розумінням до повільності транспортних компаній і дочекайтеся приходу товару.

  • Оформив замовлення, ніяких листів не приходило. Коли зі мною зв'яжуться?

    Якщо ви не отримали жодного листа після оформлення замовлення, то це означає, що ви або невірно вказали свій e-mail, або Ваші листи потрапили в спам. Перевірте налаштування свого спам-фільтра.

  • Я зробив замовлення, коли він буде відправлений?

    Замовлення буде відправлено після підтвердження дзвінком менеджера або після надходження оплати замовлення (в тому випадку, якщо є можливість зробити Вами повну оплату товару)

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner